Can I survive without music?!

Marnelle 1

Overal in de wereld is muziek! Iedereen heeft een eigen muziek smaak. Maar muziek bestaat zelf ook uit veel verschillende stylen! Muziek kan je vrolijk maken, inspiratie geven, tot rust brengen, energie geven en nog veel meer… Muziek is dus onmisbaar!

Zelf ben ik dol op muziek! Ik zou me geen wereld voor kunnen stellen zonder muziek! Ik kan er echt helemaal in opgaan! Bij ieder moment kies ik ook een passend nummer. Mijn muziekstijl is dus ook heel breed…

Ik speel drie instrumenten, die ik echt geweldig vind: drum, piano en gitaar! De laatste tijd speel ik vooral piano. Ik begon al met het bespelen van instrumenten toen ik klein was. Het begon met af en toe eens drummen, trommelen en wat tokkelen op de gitaar. Voordat ik op de piano begon, heb ik eerst keyboard gespeeld.

Ik ben nooit echt intensief gaan spelen. Altijd zat er wel een langere tijd tussen. De meeste dingen heb ik mijzelf aangeleerd. De laatste tijd speel ik minimaal een uurtje piano per dag, puur omdat ik het geweldig vind!

De laatste tijd speel ik dus het meeste piano. Ik vind het een geweldig instrument, omdat je heel makkelijk nummers kunt spelen en heel snel mooie effecten kunt toevoegen door meerdere tonen te gebruiken. Coldplay vind ik ook erg mooi om op de piano te spelen. Hier zit heel veel gevoel in.

Ik zal ook zeker niet stoppen met de instrumenten. Ik heb twee prachtige gitaren en een geweldige piano. Helaas hebben we geen drumstel meer, maar het ritmische zit gelukkig in me, dus dat zal ik niet verleren!

Ook kan ik aardig goed ritme krijgen met bijvoorbeeld pennen en potloden op broodtrommels, met een besteklade, en ook gewoon met mijn handen. Hier zal ooit nog wel een videootje van komen, zodat jullie een beter beeld krijgen, haha 😉

Wat voor muziekinstrument speel jij of lijkt je geweldig om te bespelen?

Liefs,

Marnelle

Geef een reactie

