‘My life as…’

Om ons beter te leren kennen, vertellen wij in ‘My life as…’ kort wie we zijn en hoe ons leven tot nu toe is verlopen. Persoonlijk vinden wij de kleine (geheime) feitjes van van andere bloggers en YouTubers het leukst! Zo leer je de mensen, die je volgt steeds een beetje beter kennen en merk je dat zij ook blunders maken en herkenbare probleempjes hebben.

PICT3482 (3)

Mijn naam is Marnelle (het meisje aan de rechterkant). Ik ben 16 jaar oud en heb verschillende hobby’s. Ik ben heel muzikaal, en houd heel veel van muziek! Verder vind ik het heerlijk om te relaxen, film te kijken, er op uit te gaan, enzovoort. Ik zit in 5 havo en ik doe dus dit jaar examen. Het wordt een kort jaartje, maar wel even zwoegen. Ik ben dol op lekker eten. Ik wil dus ook gaan leren om goed te kunnen koken, want dat is dan natuurlijk ook belangrijk! Ook vind ik het heerlijk om mijn gedachten te laten gaan en creatieve ideeën te verzinnen. Hieronder nog tien (geheime) feitjes over mij:

  • Ik ben heel vaak met m’n haar bezig, vraag me niet waarom, maar ik vind het heerlijk.
  • Ik raak bijna nooit gestrest en neem alle tijd voor dingen (soms tot ergernis van Laura, die dan wil opschieten). Ik ga dus ook altijd te laat weg, waar heen dan ook!
  • Stiekem ben ik een gamer geweest 😉
  • Op mijn mobiel typ ik niet met twee duimen, maar met één duim en een wijsvinger.
  • Ik heb altijd spijt als ik naar de kapper ben geweest, het liefste ga ik ook gewoon niet.
  • Als ik mezelf insmeer met zonnebrandcrème gebruik ik standaard veel te veel!
  • Ik kan heel veel eten en daarna nog steeds het gevoel hebben dat ik niets gegeten heb.
  • Ik ben dol op chocolade, vooral melk!
  • Ik vind honden geweldige dieren!

Ik zal me even voorstellen! Mijn naam is Laura (het meisje aan de linkerkant). Ik ben 17 jaar jong. Ik heb verschillende hobby’s, waaronder lezen, schrijven, creatief bezig zijn, met vrienden en vriendinnen leuke dingen doen, film kijken, chocolade eten en nog veel meer! Ook houd ik van koken en bakken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan muffins (om daarna 75% van de muffins zelf op te eten natuurlijk)! Hieronder nog tien (geheime) feitjes over mij:

  • Ik eet veel te veel chocolade, het is ook zo lekker!
  • Ik draag lenzen en heb voor thuis een (foute) bril.
  • Ik ben georganiseerd op school, maar een sloddervos thuis. Je krijgt echt spontaan een beroerte als je mijn slaapkamer en bureau ziet.
  • Ik heb geen typediploma, maar type op mijn eigen, rare manier.
  • Als ik een tosti eet, doe ik er heel veel mayonaise bij.
  • Ik ben af en toe best wel perfectionistisch.
  • Ik houd er van om op tijd weg te gaan.
  • Ik ben voor niet zoveel bang, maar je hoeft bij mij echt niet over slangen te beginnen!
  • Ik zit in 6 vwo, mijn examenjaartje… Spannend!
  • Geschiedenis is een van mijn lievelingsvakken. Die verhalen en feitjes vind ik gewoon interessant… 😉

Dit waren  in totaal twintig (geheime) feitjes. Nu kennen jullie ons al weer een beetje beter. Wil je nu graag op de hoogte blijven van onze blog?! Dan kun je ons volgen door je e-mailadres in te voeren of op de ‘follow button’ te klikken aan de rechterkant 😉

Zitten er voor jou herkenbare dingen tussen?

Liefs,

Laura & Marnelle

Geef een reactie

